11 februari.

Dagens schema:
-Klasstid
-Engelska
-Skolans val (simning)
-Lunch
-Matte (dubbel lektion)
-Svenska

Idag var duktig för jag var med på simningen. :D när vi kom tillbaka från badhuset var det jätteintegodmat på skolan. Det var någon fiskgegga med paprika och sånt och potatis som var överkokt så den var jätte mjuk och integod. Jag har fått lära mig att man får inte säga att mat är äckligt så det är därför jag skriver integod. :P Efter lunchen var det dags för matte och vi har prov på fredag så vi gick igenom massa saker och som vanligt fattade jag ingenting. Efter var det NP i svenska, muntligt. Det gick ganska bra :D:D Sen tog jag bussen ner i stan med Anna och sen hem. 

Nu ska jag plugga lite matte och sen ska jag träna mina gymnaster på petri mellan sex och åtta.

/ JosefinHansson  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0