12 februari.

Dagens schema:
-EA-tid
-SO
-Idrott
-Lunch
-Musik
-Slöjd
 
Idag var man tvungen att gå på ea-tiden eftersom man har matte prov imorgon och jag beövde lite mer hjälp med vissa tal. På idrotten var vi på GH, skit roligt. Vi hade Tobbe som sån tränare. Sen på lunchen var det spagetti och köttfärssås. Sen snackade jag sarah jessica och anna om djursex och sånt skit, haha. På musiken valde vi en ny låt som vi ska spela in, det blev bubbly med colbie calley (vet inte hur hon stavas). Sen gick jag och anna till slöjden med ett trvligt samtal. Efter slöjden stack jag hem till JulleBulle. Tittade på twilight (för andra gången), sen blev jag bjuden på god mat hemma hos henne. När vi hade ätit skulle vi försöka sätta på hennes dator, men det var skit seg. Segare än min och det går inte. :P

Nu ska jag plugga lite mer matte eftersom det är prov imorgon och jag vill gärna ha MVG på detta provet.

/ JosefinHansson


Kommentarer
Postat av: Faster

Hej vännen!! Har utmanat dig på min blogg :P Hoppas du döljer nån smaskig bild =)))

2009-02-13 @ 14:14:46
URL: http://familjenohrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0