13 februari.

FREDAGEN DEN 13DE

Dagens schema:

-Elevensval (fotboll)
-NO
-Lunch
-Spanska
-Matte

Idag på fotbollen var det riktigt jobbigt, hade en timme istället för en halvtimme idag. Så spelade vi två mot två i tre minuter/match  och vila te minuter och så gjorde vi det i en timme. På lunchen fick vi hjärt-plättar och sylt :D
Sen hade vi matte prov idag, det gick väll ganska bra tror jag. Sen stack jag direkt till GH och tränade mina gymnaster. Jag fick veta att jag tränar Erik Walhstedts son (erik, han i HIF). Jag blev hämtad av mor och sen skulle vi hämta mina syskon i Ödåkra. Vi körde sen hem och åt middag. Nu ska jag hjälpa mor och mina syskon att baka. Sen blir det att man kollar på Lets dance.

/ JosefinHansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0