15 februari.

Ekebo igår! jätte roligt.

Det började med att jag gick in till amanda vid sju för att göra v oss och sen kom ysing vid åtta. Vi körde från amanda vid tjugo i nio och var på ekebo fem i nio :D När klockan var typ halv tio mötte vi "dom underbaraste" alltså sandra, frida olle och julia! Vi dansade och hade trevligt sen åkte man hem vid ett.

Idag vaknade jag vid elva och då stack jag in till amanda och ysing och kollade på film, sen när klockan var halv tre stack jag och ysing för jag skulle äta och hon skulle hem. När jag hade ätit klart kom amanda in och vi spelade GH 3. När vi blev trötta på det så satte vi ooss vid datorn och lyssnade på musik och skrattade en del och nu har hon precis gått. Men nu ska jag sticka till Norrvalla och kolla på när bror spelar träningsmatch!

/ JosefinHansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0