18 januari.

Vaknade idag klockan 7,30 av min väckarklocka. Jag ställde klockan för att jag skulle kolla på när mina bästa vänner skulle träna. Jag började med att hoppa in i en varm duch sen åt jag en mycket god frukost. Jag gick in på mitt rum efter att jag ätit klart, då jag bytade om till myskläder och när jag kom ut ur rummet stod det en bil och väntade på mig och då var det bara att hoppa in i det. Och så åkte vi till GH. Dom dansade mest fristående men även tog dom ut lagen till plint hoppen eftersom dom snart ska tävla.

Nu har jag nästan precis kommit hem och nu sitter jag och gör ingenting, jag funderar på att åka och sola men jag vet inte om jag har pengar eftersom jag sparar till LONDON. Så nu funderar jag på att kolla på färger till mitt rum, jag ska ju snart måla om mitt rum, så om ni har några tips får ni gärna säga till.

Jag återkommer senare idag!

/ JosefinHansson


Kommentarer
Postat av: frida.

hahha, bilden josse! :D

åh, sakna ;* <3

2009-01-30 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0