21 januari.

GRATTIS SARAH!

Jag kan ju börja med att jag är ledsen över att jag inte har skrivit  på två dagar, menmen.

Idag började dagen med att jag skickade ett Grattis-sms till Sarah eftersom hon fyller år idag. Gjorde V mig och sen stack jag till skolan som började med engelska, när engelskan var slut fick vi reda på att vi inte hade någon simning idag :). Men jag, jessica, anna och isabelle stack ändå till filborna för att vi ville ducha och basta. Riktigt skönt. När vi kom tillbaka åt vi lunch och sen började matten. Det jag gjorde på hela lektionen var typ att hjälpa jessica. men man får ju vara snäll ibland. sen var det svenska i en timme, och då gjorde vi i en inbjudan till vår utställning den 4 februari. Vi ska bjuda in en tidning, HJÄLP!!! Jag kommer dö, så pinsamt.

Nu har jag precis kommit hem och jag kollade först lite på tv sen pluggade jag lite matte bara, och nu sitter jag och väntar på att middagen ska bli klar sen ska jag träna mina små gymnaster på petri :)

/ JosefinHansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0