27 januari.

Nu har jag och amanda kommit hem från väla.

Efter skolan tog jag och amanda, amandas moppe och körde hem till mig och lämnade våra väskor och sen åkte vi till väla. Vi fikade först på MC och då blev jag den 100:e kunden idag, och gissa vad jag fick...? Jag fick kvittot, haha. som jag och amanda skrattade åt det sen. sen gick vi till coop på v
la för att vänta på anna och hennes "kille" men dom kom aldrig så jag och amanda gick vidare til TH. och när vi går förbi det fiket utanför br och indiska där så sitter annan och hennes "kille" där och fikar, men vi gick bara förbi men sen när amanda hade köpt sina chips på TH gick vi förbi dom igen och hälsade och skakade hand med jimmy (som annans "kille" heter). Sen gick vi tillbaka till MC och köpte McFlurry(stavning). Efter glassen gick vi bort till Vero Moda och köpte trosor. Sen tog vi moppen hem till mig igen. Amanda var hos mig i typ 20 minuter sen skulle hon till stallet. Så nu sitter jag och gör ingenting typ, har precis lagat mat till min bror.

Men höres igen imorgon!

/ JosefinHansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0