28 januari.

I min värld så lever jag fortfarande efter schemat från när vi gick i 8:an. I både sjuan och åttan har vi haft idrott på onsdagar och simning på torsdagar, men ni i nian är dom bytade så att det är tvärtom Så när jag kom till skolan idag frågade Jessica mig om jag hade simkläder med, och jag bara: FAN! Då hade jag tagit med grejer till idrotten efter som vi ska ha spinning på Natulus(stavning) och jag är jätte förväntad för jag tycker att det är jätte roligt.

Dagens schema:
-Mentorstid
-Engelska
-Skolans val (simning)
-Lunch
-Matte (dubbel lektion)
-Svenska

På engelskan hade vi argumentation det var jag, isabelle och lina mot jessica, iza och peppe. Det blev oavgjort!  På svenskan hade vi vår sista genomgång inför NP. Jag är super nervös!

Ikväll ska jag träna mina gymnaster på petri. Nu innan blir det nog att jag pluggar lite matte och sen efter blir det nog... spanska jag pluggar, men jag är inne på msn hela tiden, så det är bara att underhålla mig men var beredd på att jag svarar segt.

/ JosefinHansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0