29 januari.

Igen träslöjd idag! :D

Vaknade idag vid halv åtta för att kunna cykla till skolan så att jag skulle vara på skolan halv nio och vara med på eatiden med jessica. Men nä så blev det inte. När jag vaknade sa mor att jag inte kunde ta cyklen idag bara för hon skulle cykla till sitt jobb. Då fick jag äta, klä på mig och sånt på tjugo minuter. Jag hann inte sminka mig eller något sånt. Men sen kom jag till skolan vid kvart i nio.

Dagens schema:
-Ea tid
-So
-Idrott
-Lunch
-Musik
-Slöjd

Som sagt gick jag aldrig på ea tiden efter som ja ... sen på idrotten hade vi spinning på Natulus (stavning) och det var skit kul men jobbigt. Sen tog jag, jessica, elis och mike bussen tillbaka till skolan där det var chilli con carne till lunch. Sen på musiken hade vi vikarie eftersom vår vanliga lärare är i USA på turne. Han är borta i typ en månad. Efter musiken slutade vi som har träslöjd eftersom det inte var någon! :D

Nu ska jag plugga lite. Ska skriva klart Framtidens boende redovisningen. Sen så är det träning sju till åtta tror jag och sen ska jessica ringa mig! :D

/ JosefinHansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0