Dans kring granen och mys.

Nu har alla gästerna åkt hem så nu kan jag sätta mig i lugn och ro och skriva lite.

Som sagt började dagen med att jag tittade på när mina bästa kompisar tränade. Vid två började jag att dammsuga hela huset eftersom att Frida skulle komma klockan tre och resten av gästerna vid fyra. Jag och Frida satte oss vid datorn och softade lite, lyssnade på musik och pratade med trevliga människor på msn. Sen var det dags för dans kring granen :) med lite fika efteråt, jag och Frida drack vars två julmust, en massa peppakakor och högar med havreflan med choklad runt om. mums. Efter fikan gick vi in på mitt rum igen, eller vi satt och fikade på mit rum, men iallafall. Vi skrattade, sjöng, skrattade, pratade med trevliga folk på msn och sa jag att vi skrattade? det gjorde vi iallafall. :)

Tack Frida för en underbar kväll! <3

Nu är det snart dags att gå och lägga sig för att vara utvilade till en ny lång skolvecka.

/ JosefinHansson

Kommentarer
Postat av: frida.

åh, trevligaste kvällen.

<3<3<3

2009-01-30 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0