23 januari.

När jag vaknade idag såg jag något som jag inte ville se, SNÖ. Ingen vill ju ha snö nu när det nästan snart är vår. Snön skulle ju varit för typ en månad sen.

Efter skolan idag stack jag till gh för att träna mina små killgymnaster. Det var första gången idag och dom var jätte söta. Dom slutade klockan fem så efter så ringde jag johan så pratade jag med honom samtidigt som jag gick till bussen. Trevligt. Tog bussen till knutpunkten då och sen bytte jag buss till 1:an och hoppade av på Dalhem sen hämtade far mig där :) Satte mig vid datorn när jag kom hem och nu sitter jag och kollar på lets dance.

/ JosefinHansson
 
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0