24 januari.

Idag är det 7 månader sen Anton Håkansson lämnade oss. Jag saknar dig jättejättejätte mycket. Alla minnen lever kvar och det är jag glad över.
Vila i frid,  Anton
<3

Idag vaknade jag vid tio, eller jag var tvungen att gå upp då eftersom jag skulle på möte på gh halv tolv. Där vi pratade om hur våra trupper skulle utvecklas, hur vi var som förebilder och vilka mål vi ska uppfylla och hur vi uppfyller dom. Jag fick en blå tjocktröja där det står " Gf fram, ledare" och jag fick även en kalender där alla möten,tävlingar m.m står i. När mötet var klart stack jag, sandra och julia till Burger King och käkade lite onyttig mat. Gott! När klockan var typ halv två blev dom två hämtade av julias bror och jag gick tillbaka till gh eftersom mina gymnaster börjar klockan tre på lördagar. Jag var alltså på gh från halv tolv till fem idag. Riktigt segt! 

Nu är jag hemma och vi har ätit hemmagjord pizza. Mycket gott! 
Sitter och kollar lite på körslaget nu och snart får man veta vilka körer som går vidare och dom är...
Team Erik och team Hanna. Fan vad bra!!!

Ska nog snart titta på någon bra film.

Någon som vill träffas imorgon? 

/ JosefinHansson


                   
                                                                                   Anton

Kommentarer
Postat av: michelle

Oj, va sorgligt, va hände?

2009-01-27 @ 19:08:47
URL: http://michelinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0