Aloha

Nu är jag äntligen tillbaka till mitt bloggande :) efter många om och men har jag fått tummarna loss och skapat en ny blogg. Jag var tvungen att skapa den på min systers hotmail bara för att det inte gick på min egen. Konstigt, tycker jag.


Jag kan ju börja med att berätta att jag har redan skrivit ett inlägg om vad som har hänt idag men det bara försvann, så sur är jag nu, men men nu kanske jag kommer på mer att skriva eller så har jag glömt något.

Just nu sitter jag vid datorn och har precis sett körslaget med min familj. Jag ville att antingen Magnus eller Hanna skulle åka ut men så blev det inte, istället blev det Rober Wells som åkte ut. Men i alla fall, idag har det inte hänt så mycket. Jag har fortsatt att städa och plocka undan på mitt rum. Så nu är det jätte fint. Jag och min syster Johanna stack till GH vid tre för att jag skulle träna mina gymnaster och Johanna skulle träna med sin trupp. Jag blev hämtad igen klockan fem. När jag kom hem gjorde jag våfflor till familjen medan far hämtade Johanna som slutade klockan sex. Vi satt vid middagsbordet och åt våra våfflor. Vi i min familj har en överenskommelse som är att om man svär måste man betala en krona till far och om han svär måste han betala en krona till mig och mina syskon. Efter en halv dag har jag redan plockat på mig tre streck som innebär -tre kronor. Så nu måste jag komma ett annat ord som jag kan säga istället för att svära.


Men nu ska jag kolla på ett film som heter Gigli. Sen någon ska jag ta min tid och göra min blogg lite trevligare.


/JosefinHansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0